CK Boğaziçi

650 BİN KİŞİYE BÜYÜK UYARI

* İstanbul'da 650 bin kişinin elektrik aboneliği kendi üzerine değil.

* CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, aboneliğini sonlandırmayan kişilerin mağdur olmaması için uyarıda bulundu.

* Bakal, "Sistemde kayıtlı olan eski tüketici adına fatura göndermeye devam ediyoruz. Yeni tüketici eski tüketici adına gelen faturaları ödemediği takdirde o tüketim noktasından ayrılan eski tüketicinin mağdur olmasına neden oluyor" dedi.

* Bakal, "Kendi adına aboneliği olmayan 650 bin kişi olduğunu tahmin ediyoruz" diye konuştu.

ELEKTRİK aboneliğini üzerine almayan tüketicilerin 'usulsüz elektrik' kullandığını söyleyen CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, hem bunun önüne geçmek hem de tüketici mağduriyetini önlemek için 'Tek tıkla abone ol' kampanyası başlattıklarını belirtti.

650 BİN KİŞİNİN KENDİ ADINA ABONELİĞİ YOK

650 bin kişinin elektrik aboneliğinin kendi üzerine olmadığını ifade eden Bakal, tüketicilerin aboneliği üzerine almaları uyarısında bulunarak aksi takdirde suç işlediklerini vurguladı.

Bakal, "Kendi adına aboneliği olmayan, başkası adına bir tüketim noktasındaki sayaçtan elektrik tüketen müşterilerimizin usulsüz kullanımının önüne geçmek ve  bu durumda olan müşterilerimizin kendi adlarına abone olmalarını sağlamak için bu kampanyayı başlattık. CK Boğaziçi Elektrik bölgesinde kendi adına aboneliği olmayan 650 bin kişi olduğunu tahmin ediyoruz" dedi.

"YENİ TÜKETİCİ ESKİ TÜKETİCİNİN MAĞDURİYETİNE NEDEN OLUYOR"

"Usulsüz kullanım bir tüketim noktasında başkası adına elektrik tüketmektir" diyen Bakal, "Tüketici meskenden veya bir ticarethaneden başka bir ticarethaneye taşınıyorsa kesinlikle aboneliğini sonlandırmalarını bekliyoruz. Bu noktaya gelen yeni müşterinin de mutlaka abonelik sözleşmesi yaparak elektrik tüketimine başlamasını öneriyoruz. Tüketim noktasından tüketici ayrılıp aboneliğini sonlandırmazsa başka bir tüketici o noktaya taşınırsa, abonelik sonlandırılmadığı için kullanıcı değişikliğini bilmiyoruz. Bilmediğimiz için sistemde kayıtlı olan eski tüketici adına fatura göndermeye devam ediyoruz. Yeni tüketici, eski tüketici adına gelen faturaları ödemediği takdirde o tüketim noktasından ayrılan eski tüketicinin mağdur olmasına neden oluyor" ifadelerini kullandı.

"TÜKETİCİLERİN ABONELİK İÇİN MÜHİM'E GELMESİNE GEREK YOK"

Tüketicinin abonelik içinMüşteri Hizmeti Merkezi'ne (MÜHİM) gitmesine gerek olmadığını dile getiren Bakal, "Tüketiciler, web sitemizden online olarak müracaat ettiklerinde, biz o tüketicinin bilgilerini alıp  kargoyla sözleşmeyi gönderiyoruz;tüketici sözleşmeyi imzalayıp, bize geri gönderiyor. Bu süreç bitene kadar elektriğinin kapalı olmasını da beklemiyoruz. Tüketiciler bize web sitesi üzerinden ulaştığında bilgilerini alır almaz, elektriğini açıyoruz" dedi.

ABONELİĞİ SONLANDIRMAYINCA MAĞDUR OLDULAR

CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal’ın usulsüz abonelik nedeniyle mağduriyet yaşanabileceği uyarısının ardından konuştuğumuz ve iş yerindeki ortaklığı bittikten sonra aboneliğini sonlandırmadığı için 3 bin 500 lira elektrik faturası ödediğini söyleyen Zeynel Abidin, "İş yerim vardı, anlaşamadık işi bıraktım. İşi bıraktıktan sonra elektrik aboneliği benim üzerime devam etti. Orada 1 buçuk yıl borç birikmiş, haberim yoktu. Benim borcum değil ama zorunlu olarak cebimizden 3 bin 500 lirayı ödedik" dedi.

Nimet Poplata ise Güngören'deki dairesini 1999 yılında sattığını, yeni ev sahibi aboneliği üzerine almadığı için oluşan borçtan mağduriyet yaşadığını u belirtti. Poplata, "2013 senesinde tekrar satışı yapılmış ve 2012 senesinde oluşan tutar silinmediği için borç devam etmiş 750 lira olmuş, bir miktar indirim yaptılar 500 lira ödemek zorunda kaldım" diye konuştu.

CKVWEBSRV02

Dikkat!
Elektrik aboneliğiniz kendi adınıza değilse tıklayınız.

CKPLUS FIRSATLAR DÜNYASI