CK Boğaziçi

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Türkiye’de bir ilk:

Elektrik ve internet hizmetleri
aynı noktada buluştu

 

 

Enerji ve telekom sektörlerinin lider şirketleri CK Boğaziçi Elektrik ile Türk Telekom, tüketicilerin hayatını kolaylaştırmak adına ortak bir adım attı. CK Boğaziçi Elektrik’in İstanbul Avrupa Yakası’nda sayıları 300’e yaklaşan NKolay ve Pratik İşlem Bayileri ile iş birliğine giderek oluşturduğu Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) bundan sonra Türk Telekom internet ürünleriyle de müşterilerine hizmet verecek.

 

CK Boğaziçi Elektrik ve Türk Telekom tarafından XX Ocak 2018’de lansmanı yapılan ve iki aşamadan oluşan iş birliğinin ilk adımında; tüketiciler MİM’lerden elektrik ihtiyaçlarının yanı sıra internet ürünlerine de ulaşabilecek. Bir süre sonra ise Türk Telekom ve CK Boğaziçi Elektrik, serbest tüketici kapsamına giren yani ayda 77 TL’nin üzerinde elektrik tüketen abonelere ortak kampanya ile özel ürünler ve paketler de sunacak. Tüketici elektrik ve internetle ilgili her türlü hizmeti MİM’lerden alırken abonelik, fatura ödeme, kampanyalardan yararlanma gibi hizmetlere aynı noktadan ulaşacak.

GÜVENLİ İŞLEMİN ADRESİ

Toplantıda yaptığı konuşmada başta İstanbul Avrupa Yakası olmak üzere toplam 4,5 milyon elektrik tüketicisine hizmet verdiklerini dile getiren CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, “Yaklaşık 1,5 milyon müşterimiz sayıları 300’e yakın Müşteri İşlem Merkezi (MİM) üzerinden ödemelerini yapıyor. NKolay ve Pratik İşlem iş birliği ile oluşturulan bu noktalarda tüketicilerimiz güvenli ödemenin yanı sıra CK Boğaziçi Elektrik’in avantajlı tarife ve kampanyalarından yararlanabiliyor. Yetkili ödeme noktalarında elektrikle birlikte diğer kurum ve kuruluşlara ait fatura ödeme, para transferi ve benzeri diğer işlemleri tek çatı altında gerçekleştiriliyor. Enerji sektöründe her zaman ilklere imza atan yenilikçi yapısı ile öne çıkan CK Boğaziçi Elektrik olarak şimdi de Türk Telekom’la iş birliğine gidiyoruz. Attığımız bu adımla tüketicilerin hayatını daha da kolaylaştırıyor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

DOANY: TÜRKİYE’Yİ GELECEĞE BAĞLAMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ

Toplam 40.5 milyon abone ile Türkiye’nin lider bilgi ve iletişim teknolojileri şirketi Türk Telekom’un CEO’su Dr. Paul Doany ise Türkiye’de internet penetrasyonunun yüzde 48, Avrupa’da ise yüzde 72 seviyesinde olduğunu hatırlatarak CK Boğaziçi Elektrik ile olan işbirliği hakkında şu açıklamalarda bulundu:

“Türk Telekom olarak ana hedeflerimiz arasında Türkiye’deki internet penetrasyonunu artırmak ve de ülkemizin her noktasında internet kullanımının eşit seviyelerde olmasını sağlamak yer alıyor. Ancak bu sayede, Türkiye için sürdürülebilir bir kalkınma yaratabilir; ülkemizi geleceğe bağlayarak dünyanın en büyük 10 ekonomisi arasında yer almasını sağlayabiliriz. Bu hedef ve bilinçle, Sayın Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Ahmet Arslan’ın mart ayında Kars’ta başlatmış olduğu ‘İnternetsiz Ev Kalmasın‘ seferberliğine ilk yanıt veren şirket olduk. Evde internetin yaygınlaşması amacıyla 4 Mbps’ye kadar Limitsiz 20 GB internet paketini vatandaşlarımıza oldukça erişilebilir fiyatlarla sadece 14,90TL’ye sunduk. Ayrıca, toptancı şapkamızla bu paketi diğer internet servis sağlayıcı şirketlere hiçbir kâr koymadan sunduk ki onlar da müşterilerine benzer fiyatta önerebilsinler. Son olarak, CK Boğaziçi Elektrik ile daha fazla tüketiciyi internet dünyasının nimetleri ile buluşturmak amacıyla iş birliğine gitmekten ve tek noktadan tüketicilerin en temel ihtiyaçlarından olan elektrik ve internet ürünlerini sunuyor olmaktan büyük heyecan duyuyoruz. İleride tüketicilerin faydasına ve de ülkemizin kalkınmasına destek olacak yeni iş birlikleri yapmaya devam edeceğiz.”

HERHANGİ BİR ÜCRET ALINMAYACAK

Bu arada yüksek müşteri memnuniyetini hizmetlerinin odak noktasına koyan CK Boğaziçi Elektrik ve Türk Telekom iş birliği çerçevesinde öncelikle tüm MİM’lerdeki çalışanlara yeni süreç ile ilgili özel eğitim verdi. Uçtan uca hizmet anlayışı ile zengin bir içeriğe sahip mükemmel bir müşteri deneyimi yaşatacak yeni sistem çerçevesinde Türk Telekom’un yüksek talep gören 14.90TL’lik 4 Mbps’ye kadar Limitsiz 20 GB internet paketi başta olmak üzere kampanyalı ve kampanyasız internet ürünlerinin satışı başladı. İşbirliğinin ileriki dönemlerinde internet dışı ürünler de kapsama dâhil olacak. MİM’lerde verilecek yeni hizmetlerle ilgili tüketiciden herhangi bir ad altında ekstra bir ücret alınmayacak.

 

CK Boğaziçi Elektrik Perakende Satış A.Ş. hakkında

CK Boğaziçi Elektrik, İstanbul’un Avrupa yakasında Türkiye genelinin yüzde 8’ine denk gelen yaklaşık 4,5 milyon aboneye ‘Görevli Tedarik Şirketi’ sıfatıyla Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından onaylanan perakende satış tarifeleri üzerinden hizmet veriyor. Şirket ayrıca bölge sınırlaması olmaksızın serbest tüketici niteliğine sahip tüketicilerle ikili anlaşma yaparak indirimli tarife ve fayda kampanyalarıyla elektrik enerjisi satışı da yapabiliyor. Eski dönem fatura tahsilat noktalarını kurumsal dönüşümle birlikte Müşteri İşlem Merkezleri’ne (MİM) çeviren şirket, bu dönüşümün başladığı 2015 yılının Mart ayından itibaren her üç günde bir mağaza açılışına imza atıp kendi sektöründen bağımsız olarak ‘kapsama alanı en hızlı büyüyen perakende firmaları’ arasına da girdi. 300’e yakın MİM noktası ile Türkiye’nin en yaygın enerji perakende kanalına sahip olan CK Boğaziçi Elektrik, perakende elektrik satışı ve sonrasındaki faaliyetlerinde daha kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla devamlı çalışarak değişim ve dönüşümünü sürdürüyor. www.ckbogazici.com.tr

Türk Telekom Grubu hakkında

177 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan Türk Telekom, Türkiye’nin ilk entegre telekomünikasyon operatörüdür. Müşterilerin hızla değişen iletişim ve teknoloji ihtiyaçlarına en güçlü ve en doğru şekilde cevap verebilmek amacıyla 2015 yılında Türk Telekomünikasyon A.Ş., Avea İletişim Hizmetleri A.Ş. ve TTNET A.Ş. tüzel kişiliklerini mevcut şekliyle muhafaza ederek ve tabi oldukları mevzuat ve regülasyonlara tamamen uyarak, “müşteri odaklı” ve entegre bir yapıya geçmiştir. Bireysel ve kurumsal hizmetler alanında geniş hizmet ağı ve zengin ürün çeşitliliğine sahip olan Türk Telekom, Ocak 2016 itibarıyla mobil, internet, telefon ve TV ürün ve hizmetlerini ‘Türk Telekom’ tek marka çatısı altında bir araya getirmiştir.

“Türkiye’nin Çoklu Oyuncusu” Türk Telekom, 30 Eylül 2017 itibarıyla 13,4 milyon sabit erişim hattı, 9,4 milyon genişbant ve 19,2 milyon mobil aboneye hizmet vermektedir. Türk Telekom Grubu şirketleri Türkiye’yi yeni teknolojilerle buluşturma ve bilgi toplumuna dönüşüm sürecini hızlandırma vizyonuyla, 81 ilde 33.095 çalışanıyla hizmet vermektedir.

Türk Telekomünikasyon A.Ş., PSTN ve toptan genişbant hizmetlerini sunmakta olup, mobil operatör Avea İletişim Hizmetleri A.Ş., perakende internet hizmeti , IPTV, Uydu TV, Web TV, Mobile TV, Smart TV Hizmetleri sağlayıcısı TTNET A.Ş., Televizyon yayıncılığı ile isteğe bağlı yayıncılık (VOD) hizmetleri sağlayıcısı  Net Ekran Şirketleri, yakınsama teknolojileri şirketi Argela Yazılım ve Bilişim Teknolojileri A.Ş., BT çözüm sağlayıcısı Innova Bilişim Çözümleri A.Ş., çevrimiçi eğitim yazılımları şirketi Sebit Eğitim ve Bilgi Teknolojileri A.Ş., çağrı merkezi şirketi AssisTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş., toptan veri ve kapasite servis sağlayıcısı Türk Telekom International ve iştiraklerinin yüzde 100'üne sahiptir.

CKVWEBSRV02

Dikkat!
Elektrik aboneliğiniz kendi adınıza değilse tıklayınız.

CKPLUS FIRSATLAR DÜNYASI